keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Tervetuloa maailmaani

Rohkastuin sit vihdoin tekemään oman blogin. Oon ajatellu blogin tekemistä jo monta vuotta, mut en oo vaan saanu aikaseks. Sitäkin oon miettinyt, et tulen todennäkösesti kirjottamaan tänne välillä aika henkilökohtasiakin juttuja. En tarkota et häpeisin niit asioita. Lähinnä mietin missä menee raja siinä, mitä haluan julkiseen blogiin kirjottaa ja mitä en.

Voisin vähän esitellä itteeni. Oon porilainen 20-vuotias nuori nainen (tai vanha tyttö, niinku isäni äsken sano). Luonteeltani oon herkkä, rauhallinen, lapsenmielinen, empaattinen, huumorintajunen ja ajattelevainen. Ajattelevaisella tarkotan sitä että ajattelen kaikkee ihan liikaa, eikä ne ajatukset oo aina kovin hienoja tai positiivisia. Mun perheeseen kuuluu äiti, isä, sisko ja siskon poikaystävä. Ja maailman ihanin koira. Mun vanhemmat on keskenään naimisis (mikä tuntuu olevan nykyään harvinaista), ja asun täl hetkellä niitten luona. Sisko on mua 2 vuotta nuorempi ja asuu poikaystävänsä kans, onneks suht lähellä meitä. Me ollaan mun siskon kans tosi läheisiä, ja hän varmaan tietää musta enemmän ku kukaan muu. Erosin viime huhtikuussa vajaa 5 vuotta kestäneestä parisuhteesta. En oo katunut päätöstä, vaikka se vieläkin välillä surettaa. Kerron suhteesta ja erosta varmaan lisää tulevaisuudessa.

Tänään oon ollu psykoterapiassa ja sen jälkeen jaksoin käydä kaupungil ostamas joululahjoi. Oon tyytyväinen kun sain jotain aikaseks!

2 kommenttia: