maanantai 30. joulukuuta 2013

Sairaalaan

Tänään varmistu et meen torstaina Harjavallan sairaalaan. Mun piti mennä jo tänään, mut sitä lykättiin paril päivällä, että saan viettää uutta vuotta ystäväni luona. Oon sairaalassa ensin 2 viikkoo kestävällä arviointijaksolla, ja sen aikana päätetään, jatketaanko sairaalahoitoa.


Näin koko viimeyön painajaisii siit sairaalaan menemisestä. Tottakai tiedän et ne oli vaan unia, mut silti rupes jotenki pelottaa.

Mulle tulee ihan järjetön ikävä mun pikkuystävää..



...ja varmaan muutenki kotia. Innostuin ottaa mustavalkosii valokuvii meen kodista.








Ostin ton yllä olevan postikortin kesällä Turusta ja laitoin sen kaapin oveen vähän niinku lohduttamaan mua.

"Ja vaikka hetki on raskas ja vaikea, se on elettävä huolella."

7 kommenttia:

  1. Voi Onsku, voimia ja paljon voimahaleja sulle. Kyllä kaikki vielä hyväks muuttuu. Toi kortti ja viiminen sitaatti on tosi hyvät. Periks ei saa antaa milloinkaan <3 Me kaikki rakastetaan sua niin paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 "Voittoon asti taistellaan, periksi ei anneta milloinkaan!" ;)

      Poista
  2. Tosi paljon voimia ja jaksamisia sulle Oona! Kyllä se hyvin menee ja sä saat siellä tarvitsevan avun c:

    VastaaPoista
  3. Rohkeutta ja sisua ja onnea ja kaikkea hyvää matkaan Oona! Me kaikki ollaan sun puolella! Toivottavasti jaksat ja ehdit kirjoittelemaan joskus tänne, olet ajatuksissa.

    VastaaPoista