maanantai 9. joulukuuta 2013

Touhuja

Nyt en oo pariin päivään kirjottanu tänne, kun on ollu kaikkee muuta. Lauantaina menin illalla kaverini luo ja olin siel yötä. Kaverin kolme kissaa nukkuu aina mun vieressä ja kuvioi uudelleen mun vaatteet kissankarvoilla. Rakastan kissoja, ja eläimiä yleensäkin.


Sunnuntaina mun pikkuserkku ja sen poikaystävä vei mut syömään Parillaan. Ruoka oli hyvää ja seura sitäkin parempaa! Illalla kävin viel vanhempieni ja koiran kanssa Toejoella moikkaamassa sukulaisia.

Tänään olin Euran uimahallis kaverin synttäribileissä. Meille oli varattu oma sauna, suihkutila, pukuhuone ja "juhlatila", mis syötiin kakkuu ja muit herkkui. Oli tosi kivaa nähdä kavereita pitkäst aikaa, ja tuli sellanen fiilis niinku mun masennus ois hetkeks kadonnut. Mietin, kehtaanko laittaa tänne siellä otettua kuvaa, jossa mulla on vaan bikinit, koska oon ylipainonen enkä tykkää kropastani. Sit otin järjen käteen, ja totesin et sen jälkeen kun oon kirjottanut tänne avoimesti sairauksistani, mun on turha miettiä, mitä ihmiset musta mahtaa ajatella. Sitäpaitsi oon saanut niin paljon haukkuja ulkonäöstäni, ettei mua enää edes hirveesti jaksa kiinnostaa, jos joku pitää mua rumana. Joten tossa toi kuva on.

2 kommenttia:

  1. Muista, me rakaaastamme kurveja. Sää et ole missään nimessä ylipainoinen, vaan naisen näköinen :) Upee mimmi!

    VastaaPoista