perjantai 6. joulukuuta 2013

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Täl hetkellä mun päälimmäinen tunne on ilo! Koska viimeks oon tuntenu näin? En muista. Yöllä heräsin monta kertaa kun koira tuli mun huoneeseen ulisemaan, en tiedä miks. Ja heräilin senki takii et oon flunssas ja en meinannu saada hengitettyy. Aamulla ja päivällä olo oli tosi väsynyt, en meinannu jaksaa tehdä yhtään mitään.


Mun sisko tuli meille ja puoliväkisin rupes laittaa mun hiuksii ja meikkaamaan mua. Sit se valitsi mulle kivat vaatteet: mustan nahkahameen, koristeellisen valkosen paidan, ja tummanpunasen neuletakin. Olo oli yhtäkkiä paljon pirteempi, ja pitkästä aikaa tunsin itteni jopa ihan nätiksi. Viime päivät voimat on ollu niin vähissä, etten oo jaksanut edes harjata hiuksiani. Vanhemmatkin on tänään monta kertaa sanonut, et onpa kiva nähdä mut laitettuna ja siistit vaatteet päällä.


Sisko ahkeroi myös keittiössä ja teki meen vanhempien kanssa kunnon Itsenäisyyspäivän illallisen. Syömisen jälkeen kateltiin Linnanjuhlia ja nyt ollaan menossa saunaan. Kiitos mahtavasta päivästä, mun ihana perhe!

3 kommenttia:

  1. Oona olet kaunis, rohkea ja älykäs sekä luova nuori nainen. Ymmärrät ja näet vain enemmän kuin muut ihmiset. Eikä erilaisuus ole huono asia - kuka sanoo millainen pitäsi olla? Normit ja standardit ovat ihmisten laatimia ja kuitenkaan emme koskaan tule tietämään absoluuttista totuutta mistäänkään täällä eläessämme.
    Rakkaudella Irmeli H.

    VastaaPoista
  2. UPS piti mennä tuoone Dissosiaatio-osastoon. Poista täältä jos haluat. T. Irmeli H.

    VastaaPoista
  3. No hupsista! Mielestäni kommentoin eilen, mutta ehkä en kommentoinutkaan :)
    Mutta jes!, oon aivan samaa mieltä Irmelin kanssa. Vaikka välillä on varmasti raskasta, älä keskity liikaa diagnooseihin. Ja hei, onneks sulla on ihan mahtava perhe (ja suku... ;) ) tukena!

    -Sanni-Erkku

    ps. Ihana kuva (molemmista) <3

    VastaaPoista